ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان یکی از انواع ثبت شرکت می باشد که با توجه به نیاز متقاضی می تواند ثبت شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کند  اگر  شما قصد ثبت شرکت با کمترین تعداد عضو و راحت ترین تشریفات قانونی را دارید ما به شما ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان  را پیشنهاد می کنیم که با دو نفر عضو و با حداقل سرمایه یک میلیون ریال  قابل ثبت می باشد .

ثبت شرکت با مسئولیت محدود   یکی از آسانترین نوع  ثبت شرکت در اصفهان  است که قابل تاسیس با دو نفر عضو می باشد و مناسب شرکت های بازرگانی و …. است   و مسئولیت بدهی تا سقف میزان سرمایه شرکت می باشد .

ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به تمدید دو سال یکبار ندارد و به صورت نامحدود  می توان شرکت را به ثبت رساند .با ثبت نام در سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری و تعیین نام شرکت و ارسال  و پست مدارک به آدرس اداره ثبت شرکت ها اصفهان  می توانید ثبت شرکت خود را انجام دهید .همچنین می توانید ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت در اصفهان  و کارشناسان ما در ثبت سایه بسپارید .

 

یک نفر آقا در حال کار کردن با لپ تاپ در حال ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

مدارک ثبت شرکت در اصفهان 

1-دو نسخه شرکتنامه تکميل شده

2-دو نسخه تقاضانامه تکميل شده

3-دو نسخه اساسنامه تکميل شده

4-همچنين فيش واريزي

5-اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردي ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد

6-تصوير برابر با اصل مدارک احراز هويت کليه شرکاء، مديران و هيأت نظار(درمواردي که تعداد شرکاء بيش از 12 نفر باشند)

7- اصل گواهي عدم سوءپيشينه جهت اعضاء هیأت مديره، مديرعامل

8-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومي موسسين

9- دو نسخه صورتجلسه هيأت مديره

جهت انجام ثبت شرکت در اصفهان  ابتدا باید مراحل ثبت شرکت در اصفهان را از سایت مطالعه کنید  تا بتوانید ثبت شرکت خود را به نحو احسن و بدون هیچ مشکلی انجام دهید .

مشاوره رایگان ثبت شرکت مسئولیت محدود در اصفهان

اگر برای ثبت شرکت در اصفهان در حال اقدام هستید و نیاز به مشاوره دارید ثبت سایه با مشاوره رایگان و غیر حضوری شما را یرای ثبت شرکت کاملا اصولی و تخصصی راهنمایی می کند . همچنین جهت ثبت تغییرات شرکت در اصفهان و یا ثبت برند در اصفهان از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید .

 

 

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان با توجه به  نوع شرکت و همچنین هزینه های پرداختی در پایان ثبت  و  پرداخت هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار و و هزینه های پستی و … متغیر است که شما می توانید ثبت شرکت در اصفهان را با کمترین هزینه در ثبت سایه انجام دهید .

مدت زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

اگر تمام مدارک مورد نیاز ثبت شرکت و اطلاعات هویتی اعضا  و مشخصات محل شرکت و ثبت نام ثنا انجام شده باشد  بین 3 تا 7 روز تا تایید نام زمان نیاز است تا اسم شرکت تایید شود و پس از آن افتتاح حساب بانکی و امضا مدارک و پست آن زمان می برد .

جهت انجام کلیه امور ثبتی و یا ثبت شرکت اصفهان یا  ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان و یا ثبت تغییرات شرکت در اصفهان  و یا اخذ کارت بازرگانی در اصفهان با ثبت سایه تماس بگیرید .