ضرورت ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان 

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان اگر شما  تصمیم گرفته اید فعالیت اقتصادی خود را  با ثبت شرکت در اصفهان  اعتبار بخشید حتما سوال هایی در رابطه با مراحل و چگونگی ثبت شرکت برایتان پیش آمده. در این مطلب ما تلاش می کنیم به سوال های  شما و مراحل ثبت انواع شرکت ها پاسخ دهیم .از آنجا که شرکت های ثبت شده تضمین کننده اعتبار، تعهدات و حق و حقوق افراد مرتبط با آن حوزه کاری هستند، تبدیل کردن یک فعالیت اقتصادی پایدار و سودآور به یک شرکت ثبت شده می تواند بر ارزش و هویت شما بیافزاید و باعث افزایش هرچه بیشتر سودآوری فعالیت شما در آینده نیز شود.

در این راستا و بر اساس قوانین وضع شده هرگونه فعالیت اقتصادی در حال انجام به صورت شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی است. برای مثال فعالیت در قالب نمایندگی از همه انواع شرکت های معتبر، انجام امور پروژه ای بزرگ مانند موارد پیمانی و هر نوع فعالیت اجتماعی، فرهنگی، آموزشی همه نیاز به ثبت یک شخصیت حقوقی دارند.در مفهوم عامیانه شرکت همان شراکت و شریک شدن دو یا چند نفر می باشد. شرکت در واقع انجمن یا بنگاه تجاری است که دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی و یا ترکیبی از هر دو تشکیل می دهند.

این شراکت موجب نوعی همکاری و مشارکت قراردادی بین افراد با توجه به میزان سهم هر یک از آنها می شود. در پایان نیز به نسبت سهم و درصد سرمایه گذاری، سود حاصل از سرمایه گذاری بین آنها تقسیم می شود.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان یکی از رایج ترین انواع ثبت شرکت در اصفهان میباشد که نیاز به 3 نفر عضو و دو نفر بازرس ( اصلی و علی البدل ) می باشد . هر دو سال یکبار اعضا طی صورتجلسه تمدید می شوند و بازرسین هر یکسال  تمدید می شوند . سرمایه شرکت های سهامی خاص از یک میلیون ریال شروع می شود و  35 در صد از سرمایه باید  در بانک بنام شرکت در شرف تاسیس  افتتاح حساب کنیم .

شرکت سهامی خاص  نسبت به شرکت با مسئولیت محدود  متداول تر است  و اکثرا شرکت های پیمانکاری و شرکت هایی که می خواهند در مناقصات و مزایدات  شرکت کنند بیشتر خواهان ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان هستند .

 

دو نفر خانم در حال ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان به صورت آنلاین

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

اگر به دنبال ثبت شرکت سهامی خاص هستید مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در اصفهان  به صورت زیر می باشد .

ثبت نام اعضا شرکت در سامانه ثنا

مدارک شناسایی اعضا ( شناسنامه و کارت ملی اعضا )

شماره همراه بنام شخص

کدپستی و آدرس و تلفن ثابت جهت محل تاسیس شرکت

کدپستی و ادرس برای اعضا

مدارک دیگرمورد نیاز برای ثبت شرکت در اصفهان  اساسنامه و شرکتنامه و صورتجلسه هیئت مدیره وصورتجلسه  مجمع عمومی موسسین  و ….  می باشد  که توسط ثبت سایه برای شما تنظیم می گردد .

 

یک برگه و دفتر برای نوشتن مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

آدرس اداره ثبت شرکت ها اصفهان

برای مراجعه حضوری به آدرس اداره ثبت شرکت ها اصفهان و یا دریافت مدارک ثبت شرکت در اصفهان به اداره ثبت شرکت های اصفهان  واقع در اصفهان خیابان کاوه ابتدای خیابان جابرانصاری اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان مراجعه کنید.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان با توجه به  نوع شرکت و همچنین هزینه های پرداختی در پایان ثبت  و  پرداخت هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار و و هزینه های پستی و … متغیر است که شما می توانید ثبت شرکت در اصفهان را با کمترین هزینه در ثبت سایه انجام دهید .

مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

اگر تمام مدارک مورد نیاز ثبت شرکت و اطلاعات هویتی اعضا  و مشخصات محل شرکت و ثبت نام ثنا انجام شده باشد  بین 3 تا 7 روز تا تایید نام زمان نیاز است تا اسم شرکت تایید شود و پس از آن افتتاح حساب بانکی و امضا مدارک و پست آن زمان می برد .

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان

اگر به دنبال ثبت شرکت در اصفهان هستید ابتدا باید وارد سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان https://irsherkat.ssaa.ir شوید و نوع شرکت را انتخاب کرده و مشخصات متقاضی و مشخصات محل شرکت را وارد کرده و بقیه مراحل را انجام دهیدو بعد از تعیین نام شرکت  در نهایت  اساسنامه و صورتجلسه هیئت مدیره و صورتجلسه مجمع عمومی را تنظیم نموده  .

همچنین می توانید جهت ثبت تغییرات شرکت در اصفهان و یا  اخذ کارت بازرگانی در اصفهان   و یا  نمونه صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص از سایت ثبت سایه دانلود کنید